lördag 16 maj 2009

Ändrade planer

Skulle ha haft praktik i helgen men jag fick ringa och ändra det. Fick ett mess igår från Time Care, det var en bokning för nästa helg. Får alltid bokningar via det systemet om det inte är så att nån är sjuk så bli man utringd. Men iaf så ringer jag & kollar. För konstigt? Jag hade redan fått ett pass för nästa helg. Men visaar sig att så var inte fallet, jag hade helt enkelt tittat fel eller tänkt fel eller nåt. För passet jag blivit bokad för då var idag klockan fyra tills imorrn kl tre. Fan oxå! Och gick inte att byta heller. Alltså så här virrig har jag inte varit. Tider, bokningar & sånt där har jag alltid stenkoll på. Men tycker att jag blivit virrigare på sista tiden, glömmer saker & så. Måste skärpa mig! Så blir att jobba i helgen & ta igen praktiken en annan helg. Verkar ordna sig så jag hoppas det. För praktiken kommer i första handen under dom här praktikveckorna & så blev det så här. Attans.

Ska snart ta mig en cykeltur med voff. Köpte en springer igår oxå så blir lättare att cykla med honom sen *förhoppningsvis* Inte för att det är så svårt att cykla med honom nu heller, men tycker inte om att behöva hålla i kopplet med ena handen.
Ska cykla förbi hos broder för en leverans av nötrulle från mormor. Ingen hemma hos broder igår så då får dom leveansen idag iställe. Ska även fara med Figo upp till Sollefteå. Han ska få bo på Risön med pappa, Eva & barnen. TACK snälla. :) Mackan e som bekant i Ramsele så vi måste ha hundvakt. Hade ordnat olika som skulle komma & promma med Figo idag men eftersom det inte blev nån praktik så fick det ordnas på annat håll. Hoppas bara att Julia inte blir allergisk mot Figo.

Näe om man skulle ta & kamma sig & sätta lite fart...

Ha en trevlig helg. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar