söndag 17 maj 2009

Kväll igen

R.I.P Saba



Helgen har verkligen bara svischat förbi. Gick fint att jobba. Pratade

med två av mina bästa vänner igår, och deras älskade hund Saba var dålig. Så pass dålig att dom fick fara in på djursjukhuset imorse & ge henne en spruta. Huvva va hemskt. Lider med er, men det vet ni redan. Fy va hemskt att mista sin hund sådär. Pigg på morronen för att sedan raskt bli sämre under dagen och sen på natten måsta ta bort henne. Tänkt den dagen Figo inte finns mer. Näe vill inte tänka så alls. :(

Jobbar dygnet gick fort, och all flöt på lungt. Figo hade klarat sin campingsemester på Risön med pappas bra. hihi han for på semester utan oss han... ;) Lite lugn & ro från husse & matte.

Cyklade till pappas efter jag jobbat klart tre & fick middag där. Tur man har. Hundvakt + att jag fick käk, inte illa. Tack! Em kom förbi med barnen, vi tänkte ta en liten fototripp till älven. Så tog med mina fyra småsyrror & så gick vi alla iväg. Såklart lyckades Linda satta knäet på en glasbit så det blödde friskt. Visste inte vad vi hade hemma för att kunna plåstra om så va rin på Hemtjänstlikalen & "lånade" lite sårtvätt å så. Blev ordentligt omplåstrad så hoppas hon har mindre ont imorrn.

Kom nyss hem till min älskling som hann hem före mig. Dom hade iaf haft det bra i Ramsele. Finväder även där. Nu ska jag vara lite social & sen lägga mig om en liten stund.

Kram & natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar