onsdag 20 maj 2009

Onsdag

Fick sluta lite tidigare från praktiken idag. Lungt på slutet nu efter ett så kunde gå en halvtimma tidigare. *skönt* :)
Ska fara & kika på ett hus sen med Eva. Mackan jobbar & jag e nyfiken så far dit & kollar läget. Känner av hue det känns som. Sen får vi se.

Kanske hinner med en prom med Mallan & voffar innan jag ska skjutsa småsyskonen till Kfors för avslutning på deras bollek. Och så lite plugg ikväll. Så dan e planerad kan man säga. :)

Måsta faktiskt medge att hitills är "dyrprodukterna" som jag köpte på hudvårdspartyt väldigt bra. Känner mig mycket fräschare i ansiktet. Kanske fungerar då! Tänkte att man ska inte säga att nå´t e dåligt innan man provat. Å hitills e jag nöjd kunde iaf. :)

Näe ska se om vi har nåt hemma man kan stoppa i magen innan jag ska iväg på husesyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar