tisdag 19 maj 2009

Min dag

Började dan med en låååång sovmorron, minst sagt. Halvtolv, hmmm. Men göttans att sova ut. Berodde på att jag igårkväll tog en tablett mot mina kliande eksem & då blir jag TRÖTT dan efter. Särskilt när jag tog den så sent igårkväll oxå. Men skönt att sova.
Blev en snabb påklädning & en utryckning att agera shaffis till Sollefteå. Kan inte berätta varför pga tystnadsplikt. Men gick bra det med.
Hemma igen strax efter sex. Drack lite kaffe med Em & sen ner till pappas för att hämta voff & surrade bort en par timmar där oxå med Eva & Julia. Vi e lite lur på ett hus, ska iaf fara & kika. Bättre att se med egna ögon än andras. ;)

Prommat med voff, surrat i telen & sett Brothers & Sisters har min restrerande del av kvällen sett ut som. Nu är det dags för sängen börjar min praktik imorrn klockan sju.

Kram & natti natti

1 kommentar:

  1. Jag blev så nyfiken :) så jag var in och kollade på bilderna, såg större ut än vad det gör från utsidan. Hoppas ni hittar nått!

    SvaraRadera