fredag 22 maj 2009

Days Of Our Lives

E egentligen värsta nörd serien men jag giller den. Iofs så har jag sällan tid att titta på den nu, går så tidigt på förmiddagarna & då jobbar jag oftast. Eller som nuläget är, har praktik. Men Marina hade länkat till en sida så nu kan jag hänga med i serien ändå.
http://www.days.nu/

Mackan har precis farit & jobbat. Själv så bytte jag bort mitt jobbpass ikväll 18-21.30 till Mallan. Kände att jag ville ha en ledig kväll. Imorrn börjar jag 9.45 & jobbar till söndag 9.45 så blir lite timmar där. Även nästa frew-lörd har jag ett dygnspass så blir mer stålars även då. Så kände att då har jag "råd" att byta bort ett pass & va lite ledig.
Så Marina kommer över om en par timmar & så tänkte vi grilla lite. Sen kommer även Em & joinar oss & Mallan när hon slutat. Så blir lite tjejmys & en massa surr ikväll. Har jue oxå fyra Breezer i kylen så tänkte dricka dom jag. :)

Mackan har precis farit för att jobba. Själv så har jag suttit här vid datorn med en kopp kaffe. Dags att ta itu med dammsugaren.

Ha en trevlig fredag kväll.
Kram Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar