måndag 11 maj 2009

Fullspäckat schema

Den här dagen har bara svischat förbi. Vaknade fem i sju av mobben. Hemtjänsten som ringde, så bara att skynda sig att sig iordning & dit & jobba till klockan tolv. In på Ica sen, köpte lite käk, hem, fixade maten & sen iväg till dagis för att jobba. Dom ringde tidigare på morron för att höra om jag kunde jobba mellan 13-16, så visst! Hann även med på den där timmen mellan arbetena att skicka iväg lillkillen. Så nu har han flyttat till Timrå :( Strax före fyra tog jag mitt pick & pack & gick in på Nybo för min praktik 16-21. Fick "smita" en halvtimma tidigare så hämtade upp Em påväg hem. Hämtade Figo hemma & så tog vi en prommis. Kom precis innanför dörrn. Ska ta mig en kvällsmacka & sen sussa. Lär nog inte ha svårt att somna ikväll.
Väldans jobbande idag, tre arbetsplatser. haha man bli som inte less då... ;) Och hann få med lite socialt umgänge. Ska vara lite social med Mackan nu oxå. Han får dom stackarna minutrarna som blir över.
Praktik imorrn till tre sen får vi se om det blir plugg för hela slanten.

Jo! Fick höra en trevlig sak oxå. Mackans syster med lillbäben e nu hemma från bb. Så måste fara till Kfors & hälsa på lillan. :)

Dax för kvällsfika.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar