tisdag 12 maj 2009

Tisdag


Igår flyttade jue även lillkillen. Hoppas han får det bra, men dom verkade supertrevliga. Och hade redan katt oxå. Och kör man från Timrå är man väl banne mig seriös?
Så lycka till nu min lille misse. Han va den som mest va mattego med mig så lite trist. Fast det är det jue när alla småmissar flyttar. Har lite separationsångest alldeles dom ska fara men sen går det bra. :)
Va lite trötter igårkväll så somnade ganska på en gång sen huvudet nuddade kudden. Inte ofta det händer för mig. Sov till väckarn ringde kl sex. Haft praktik idag till tre. Och inga fler jobb. Känns konstigt för igår hann jag med tre ställen. :)
På lunchrasten idag ringde jag till Änglahundar i Härnösand för att boka klipptid till Figo. Och döm om min förvåning då det kunde bokas en tid för fredag redan. Underbart! Brukar ta flera veckor innan man brukar få en tid. Passar perfekt för då e jag ledig.
Ska även frakta med lilltjejen då. Alltså vår sista kattunge, som är en hona=lilltjejen. ;)
Dom som ska köpa henne skulle åka buss hit för dom har inget körkort. Men sa att jag skulle ner på fredag så om dom ville kunde jag ta med henne. Och det tyckte dom försåss va en bra idé. Spelar som ingen roll för mig, och så får jag se hur hon kommer att bo. Dom bor i ett radhus i Härnösand & har även dom en till katt.
Nu får vi besök av Em & barnen. Skriver mer sen...

1 kommentar:

  1. Ja, nu kan jag kommentera! Det har inte funkat förut. Hihi, vilken rolig bild. :) Kram

    SvaraRadera