söndag 10 maj 2009

Kvällsprom

Städade idag på förmiddan, skickade lite mail & så. Nu är bägge kattungarna tingade & lillkillen flyttar imorrn. Han kommer att få sitt nya hem i Timrå. Blir till & gosa lite extra nu ikväll & imorrn...
Tog en prom med Figo & tittade in hos Marina & fick en kaffetår. Sen kom vi på strax före fyra att Oj vi skulle varit in & handlat lite grillmat. Sagt & gjort så stegade vi iväg i raskt takt mot Ica. På helgen stänger vår lilla affär här fyra så bråttom bråttom från Strandvägen till Rosen. Men vi hann! Men 5 minuters marginal. Vet själv hur irriterande det är när folk ramlar in i butiken nån minut före stängning. Så blev en racerhandling, var ute igen innan klockan slagit fyra. Puh!
Hem & fixade iordning varsin smoothie, lite surr. Och när Mackan kom hem grillade vi. Synd bara att solen försvunnit & det börjat blåsa. Fick sitta inne & äta men gick bra det med. :) Lika gott ändå! Såg på Wipeout sen. Roligaste momentet att titta på är de stora "ballongerna". haha så kul att se hur dom studsar ner från dom & gör kuliga volter ner i vattnet.
Jag & Marina tog en runda runt Nyland & sen följde jag henne hemåt. Kände att jag hade en massa överskottsenergi så jag & Figo fortsatte runt Hammar. Skönt! Hemma igen strax före tio. Hade det inte varit för att det börjar mörkna hade jag fortsatt ett varv till... :)

Ska svara på ett mail nu & ändra min tillgänglighet för imorrn i Time Care. Får besök runt 12-13 tiden av dom som ska hämta lillkillen. Dumt då om dom ringer imorrnbitti för jobb.

Marina- välkommen in i bloggvärlden även du. :)

Nu ska jag gö mig nattklar.

kram & natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar