söndag 10 maj 2009

Söndag igen

Veckorna bara springer iväg känns det som. Söndag igen & ännu en vecka har snart passerat.
Blev tre glas vin igår & jag somnade på soffan efter American Pie. Började se en annan film, jag & ena lillmissen :) Vaknade på soffan & då var klockan fyra, hmmm bara att bege sig till sängen & fortsätta sova. Vaknade inte ens när min älskling for vid halvsex. Brukar alltid vakna när han kliver upp. Sov iaf till klockan nästan var tio.
Ska ta & städa här hemma nu. Ser ut som jag vet inte vad. Inte dammsugit nu på en par dar & då blir det mycket grus på golven. Och småmissarna är duktiga på att dra fram dom med. Är som en orkan som far fram & tillbaka när som springer av sig sin överskottsenergi. Igårkväll sprang som fram & tillbaka bakom tevebänken jag vet inte hur länge. Men otroligt roligt måste dom tyckt att det var... hihi sötingar.

Tro om vi ska ta & grilla ikväll? Ska slå en pling till min älskling & se om han vill det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar