torsdag 14 maj 2009

ÄNTLIGEN!!!! Nu har björken blivit fälld. Tusen tack snälla svärfar för att du hjälpte oss... Nu kommer vi att få mer kvällssol på altanen. Härligt! Måste snart invigas med en grillkväll känner jag... :)

Medans Mackan & svärfar fällde träd så passade jag på att kamma & borsta Figo. Em kom oxå över en sväng & fick sig lite sol. Brännde sig gjorde vi tydligen båda två...

Lite dragkamp med Figo blev det oxå. Fick lov att busa lite mellan kammningsvarven :) Imorrn blir lillvoffen min korthårig igen. Dax för sommarsnaggningen... ;)




Vackert väder har vi haft idag. Även fast det blåste lite men räckte till för att bränna sig.
Lite moln kom det då & då. Va som en regnbåge nästan runt detta moln, Em upptäckte det. Och jag försökte fota. :)



Jobbade kväll, fick lov att stanna & ta en kvällsbild i den härliga vårkvällen.
Gick bra att jobba förutom att det blev lite övertid. Och berodde INTE på att jag stannade & tog en par bilder... ;)




Påväg hem från jobbet. Blå himmel & lite rosa moln. Bjuder morrondan måntro på finväder? *hoppas*
Ska till Hsand för klippning av Figo. Och så ska jag samtidigt ta med mig kattunge tjejen. Ska få flytta till sitt nya hem imorrn.

Näe ska ta & dra mig mot sängen. Tidig morgon imorrn. Upp & gå med Figo & sen hem & bada honom & sen föna & borsta.


Kram & natti natti




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar