onsdag 8 juni 2011

Vilket värme!

Ni som känner mig vet att jag verkligen INTE är nån fantast av när det är för varmt. Och varmt har det varit idag. Varit ute större delen på jobbet idag. Tur det har blåst lite iaf. Höll mig inne på lunchrasten, kände att det blir nog av sol & värme ändå när större delen av dagen spenderas ute. Tar ett tag innan man blir van värmen, ja van & van? Van värmen blir jag aldrig men lite bättre blir det ju efter ett tag.
Tanken var att vi skulle grilla till middag idag men tyckte det var alldeles för varmt. Vi åt en massa vattenmelon ute i solen sen blev det varma mackor ikväll.

Helt trött & slut nu så tänkte jag skulle ta & lägga mig & läsa. Skönt att det bara är två dar kvar av arbetsveckan.

Bara att vänja sig vid värmen för verkar bli lika fint väder hela veckan. Ljushyad som jag är har jag så lätt att bränna mig, tog bra idag solen. Imorrn ska det inhandlas solskyddsfaktor. Hade ingen kvar hemma vilket jag trodde.

Nä natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar