lördag 11 juni 2011

Solen skiner himlen är blå

Sommaren har kommit & det med råge. Varit supervarmt dom senaste dagarna.
Igår fredag gick vi in i v 19, ojoj snart är vi halvvägs. Har börjat känna lite mer rörelser där inne i magen, helt underbart! Lite läskigt på nåt vis oxå. Det är nåt som lever i min mage, en liten alien. hihi
Igår jobbade jag till ett & sen drog jag direkt till Hsand för att plocka upp mamma & så for vi vidare till Birsta. Klänningsjakten eller kläder iaf till bröllopet om en vecka skulle inhandlas. Och nu har jag äntligen hittat nåt att ha på mig. Hittade den dirakt vi kom in på Birsta, första butiken vi var in i. Vila. Dom har mycket fina kläder så blev en turkos (stavning?) klänningmed mönster i svart & brunt. Den var jättefin, & går att ha även när magen växer. Skor köpte jag på H&M & ett par leggins till på Indiska. Så nu har jag kläder. Börjar nästa problem, hus ska man fixa håret? Får fundera i veckan.
Var iaf en bra dag att fara på Birsta en fre eftermiddag, skolavslutningar & finväder. Var inte så mycket folk alls. Hade fundering att fara idag men tur det blev igår, skönt att ha helgen fri oxå.
Blir nog en tur till Sollefteå idag, Mackan måste ha en skjorta & skor till bröllopet. Kanske nåt matchande i samma färg som min klännig?
Ska se om familjen på Risön är "hemma" oxå, tar vi & hälsar på dom när vi liks är i Solle.
Ha en fin dag alla i solen & tänk på solskydsfaktor.
kram

1 kommentar:

  1. Tack snälla:)känns så bra, det är inte riktigt klart var jag kommer vara men det blir nog lite olika avdelningar skulle jag tro:)
    Är så roligt att följa din blogg och vad som händer i magen din:)spännande.
    Glad för er skull:)
    kram

    SvaraRadera