lördag 6 februari 2010

YES

Vilken tur, Ola gick vidare. Och jag röstade jue bara två gånger... haha Blev lite orolig där. Tyckte verkligen om hans låt. Men ingen Barbados-Magnus än... "Kom hem" har jag & en vän kört typ alla gånger vi varit ute på karaoke, ja å så Bon Jovis "It´s my life"! Men den e jue inte schlager så den räknas inte i det här sammanhanget...
Angående fest. Den 20:e blir den Schlagerfest här hemma, näst sista festen i vårt radhus... Sista festen, "utflyttningsfesten" blir om jag inte kommer ihåg fel den 13/3. Alla som vill är välkommen/välkomna!
Har inte alls känt mig så party sugen alls på ett bra tag. Men efter kvällens schlagerstart så kom partynerven igång... hihi Synd jag inte bor kvar i Övik då hade det partats rejält ikväll vill jag lova. Tänk alla kändisar på stan. Var ett tag sugen att fara upp, bo på hotell se festivalen å parta till. Men ska jue flytta om lite drygt två månader så bättre spara pengarna till det. Men en liten schlagerfest här hemma blir jue inte helt fel heller... hihi Kanske glitterperuken åker fram igen...! ;)


Ska ta & "dra ihop mig" nu... Men OJ vad många citat tecken jag fick till i det här inlägget, men det bjussar jag på...
Måste försöka sova snart, ska läsa lite in min bok först så den blir utläst så jag kan börja med Sagan om Isfolket. Har inte läst den serien men har lånat dom två första böckerna av en vårdtagare. Så nu vill jag börja med dom.
Iaf så blir det bloggfrånvaro iaf en dag. Börar imorrn & jobbar 31 timmar. Så på återseende efter fem på måndag kväll...
Ha en fortsatt fin helg.

Kram till er alla!
natti natti

1 kommentar:

  1. Jobba 31 timmar på rad! Får man det? Det märks i alla fall att du gillar schlager, i fall du nu undrade ;)

    SvaraRadera