lördag 6 februari 2010

Försvunnit?

Näe jag har inte försvunnit...! ;) Bara inte bloggat på en par dar
Onsdags förmiddan spenderades i Sollefteå med Ramona & Isadora. Bebisgåvor ihandlades. Sen blev jag bjuden på fruktsallad hos dom innan jag for & hämtade voff hos pappas. Satt & surra med Eva & drack kaffe & visade dagens inköp. Då ringer mackan, å då precis när jag svarar kommer jag på att... Nedrans, jag skulle jue hämta honom på jobbet eftersom jag hade bilen... *rodnar* Bara att brumma iväg fort som attans till Bollsta & hämta älskling. Första gången jag glömt bort att hämta någon, riktigt pinsamt... Men även solen har fläckar...! ;)
Torsdag blev det jobb hela kvällen. Igår likaså fast inte på kvällen då.. Då egentligen inte lika så... haha Jobbade 7-14. Mackan sålde gamm volvon igår, så nu har vi "bara" två bilar kvar på gården. Skönt! Fick pysselbesök igår... hihi nu har vi i pysselklubben äntligen gjort ett tiktigt pyssel... hihi Fast vi saknade en medlem men det är jue delvis till henne pysslet är så hon är med ändå... Lägger ut bild efter "pysslet" har bytt ägare... Just nu står den å väntar på att få levereras.

Jobbat 7-11 idag, handlat & nu sett Let´s dance reprisen. Solen skiner underbart så ska ta & gå en sväng med voff :)

Ha en fin lördag. Och glöm inte bort Melodifestivalen ikväll...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar