tisdag 2 februari 2010

Min torsdag

Blev som jag skrev tidigare ingen läkartid. Bättre lycka imorrn kanske? Eller på tors? Till min lycka så hittade jag åt den där kartan med mina klådtabletter, ja jag får såklart inte klåda av dom utan dom tar bort den... Tog en halv tablett & det e redan bättre. Himlans tur!
Surrade bort några timmar med min vän i Sthlm, ett tag sen vi surrade nu. Jessica vi får bli bättre på det...! ;) Och eftersom du är inne & "tjyvläser" här i bloggen tycker jag faktiskt du kan kommentera ibland oxå... hihi
Spännande planer för henne iaf, kan berätta inom den närmsta framtiden vad det rör sig om. Fick också ett supertips på bebisgåva så den ska det inhandlas till imorrn. Ska till Sollefteå på morronkvisten med Ramona & Isadora. Vad det blir får ni veta sen... Bild kommer oxå såklart! haha Synd jag inte tänkt på det själv tidigare, så hade alla som får bebbar som jag känner fått en sån... hihi nu blir ni allt nyfikna va????!!!! *Vår första husgåva*

Pappa & Eva svängde in här idag. Med sig hade dom fikabröd & en present. En huspresent. hihi Så skoj! Två stycken superbra böcker som jag garanterat kommer lusläsa. TACK så mycket igen...!!!! Tänk att ha en hel trädgård att pyssla med, och så mycket man kan göra med lite ork, fantasi osv. Visst, mycket kostar därefter oxå men mycket man kan göra för en billig penning. Bara fantasin sätter gränser... Ooooh vad jag börjar längtas tills den 16 April... Brorsan kom oxå förbi lagomt för att få en kopp kaffe, ja eller måååånga koppar för honom..., och fikabröd. Strax efter fyra hade alla farit & vi begav oss på Ica för mathandling såklart *Kycklingpaj*

Blev kycklingpaj & sallad till middag idag. Gott gott! Egentligen är det som en kycklingdipp som man ska dippa tacochips till men gjorde om röran & la i ett pajskal istället. Göttans blev det. Lär göras fler gånger här hemma, fast då även med majs i. Älskar majs!

Annars har vi inte gjort så mycket. Kikat på So You Think You Can Dance. Dax att sussa nu.

Ska hämta upp flickorna på Mästargatan halvtio, å innan det ska voff få promenad, jag duscha å så. Sen imorrn kl ett blir det en minnesstund för Birgitta... Hon som avled igår. Usch! Men vill verkligen gå på den, kände så starkt för henne, en an dom jag gillade mest att arbeta med. Så känns verkligen sorgligt. Kommer att vara tomt på arbetet sen, hon kommer helt klart att saknas...

Bjussar på några Zixten bilder som avlsut...

*TRÖTT*


*NYVAKNAT*



*HÅLLA HANDEN* hihi Brukar göra high5 med honom... ;)
R.I.P Birgitta




2 kommentarer:

  1. Sötaste Zixten <3
    Ses om en stund hihi
    Kram

    SvaraRadera
  2. Han är så stilig, Sixten!

    Superkul med trädgårdsböckerna! Jag skulle också vilja påta på med sånt, undra vad hyresvärden skulle tycka om jag börjar anlägga en damm till sommaren :O Kanske säkrast att göra en hos mamma o pappa istället!

    SvaraRadera