torsdag 4 februari 2010

Torsdag

Ska jobba ikväll, första dan på flera dagar... Men nu har mina eksem blivit rätt så okej, slutat vätska sig iaf... Tack vare att jag hittade åt mina klådtabletter. Annars vet jag inte hur jag hade sett ut... Ischa! För upp till 5 dar tar det nu för tiden att få ut recept om mna ringer & vill ha ett förnyat. "Förr" fick man dom minsann samma dag... Men det var förr det, vissa gånger tycker jag nog allt det var bättre förr...
Känns lite motigt att gå ut & jobba ikväll. Dels då att Birgitta gick bort i måndags. Och natten till igår förfrös en vårdtagare som av nån anledning gått ut... Får veta mer om det i em, men känns väldigt olustigt. Vad ska komma härnäst? Brukar jue oftast komma i stim om tre... Och det här bilföret som e just nu, meeeera snö... Är jue inte det bästa att vara ute & köra i. Har en olustig känsla i kroppen. Så hoppas att det inte händer något ikväll.

Ska ta & bege mig ut nu, prom med voff & skotta gården. Måste även in en sväng på Ica. Sen blir det jobb 16-21.30

Kör försiktigt om ni ska ut på vägarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar