lördag 6 februari 2010

Schlager

Sitter som vanligt när det vankas schlager på teven bänkad i soffan... Nytt för iår är lap topen i mitt knä... haha
Dolph pratar norrländska å påstår sig komma från Övik, men hallå!!!!???!! Nyland då? ;) Christine talar/sluddrar otydligt & Måns e jue bara för bra... hihi
Har två favvolåtar, Ola & Jessica. Olas låt va helt klart bäst!!! Har tom röstat. ;) Behöver inte säga att jag e schlager nörd va?! ;)

Ledig nästa lördag kväll så funderar om en schlager fest vore nå´t... hmm ska höra mig för om nån e på...
Eller här kanske? NÅN SOM E SUGEN PÅ SCHLAGERFEST? :)

1 kommentar:

  1. Jag tyckte helt klart att den där rödhåriga bruttan var bäst...alltså inte hon som inte gjorde nånting utan hon som sjöng "hot hot hot"! Vet inte om jag vågar mig på en schlagerfest med dig med tanke på att du diggar Måns..... :( Fast jag kan faktiskt erkänna att han var helt OK i sin programledarroll!! :)
    Men hmm...the partyanimal kan ju faktiskt tänka på saken ;)
    Ha en fortsatt trevlig schlagerkväll!
    Kram

    SvaraRadera