tisdag 9 februari 2010

Tillbaka :)

Ja men en par dars bloggtorka så e jag här igen...
Jobbade jue från söndag 9.45 till igår 17, kom hem la mig på soffan & somnade vid halvsju tiden. Vaknade till vid nio, släpade iväg mig in i badrummet, borsta tänderna men orkade inte ens tvätta bort sminket. La mig i sängen & fortsatte sova. Vaknade till lite när älskling kom & la sig men somnade om & sov till halvåtta. Nu har jag tagit igen den missade sömnen. Blev lite sovit när jag jobbade. En ny vårdtagare på boendet som ringde en par gånger på natten... Men nu e jag pigg :) Ska in på ett besök till Slåa om en stund. Ska ÄNTLIGEN få träffa Mallan & Björns lilla tös som troligen ska få namnet Nemi.

Ska kika runt på några fler bloggar sen blir det dusch & fix & iväg till Slåa vid tio.

Ciao!

1 kommentar:

  1. Va fint! Nemi har jag på min "namnlista" också :) Kram

    SvaraRadera