fredag 12 februari 2010

Fre kväll

Har jue inte skaffat nåt mobilt nät till lap topen än. Men chattade med den i personalen som jobbade då på gruppboendet & han sa att det gick att "tjyva" nät från omgivningen.. haha PERFA! Så nu sitter jag här på arbetet & har lånat lite surfning, hmm ;) Sååå bra! Slipper jag vara helt OFF från omvärlden... hihi Bara natten nu & morronen kvar sen har jag arbetat mitt dygn, tiden går fort!
Varit en lugn dag & ännu lugnare kväll. Hoppas natten oxå blir hellugn.
Slutar kvart i tio imorrn bitti & har sen inget inplanerat. Skumt! hmm jag som alltid har nå´t inplanerat men icke! Ja visserligen sa vi att vi skulle skotta hustaket men det överlåter jag åt älskling, men "vi" ska skotta... haha Eller så får Mackan skotta ner snön så kan jag skotta nere på marken. Har med åren blivit så höjdrädd att jag inte beger mig upp på taket. Upp går bra, värre att komma ner...

Nu ska jag ta & sminka av mig, sätta mig i soffan & invänta utröstningen av Let´s dance. Hoppas Marcus åker ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar