tisdag 9 februari 2010

Dra ihop mig

haha e guld uttryck från Lotta! Som på kvällen när man ska börja göra sig nattklar... Nu ska jag gå & "dra ihop mig"! Älskar dessa små felsagda uttryck...!
Trött! Ska ta min bok & bädda ner mig & läsa. Hade tänkt se So you think you can dance men e alldeles för trött att vänta till tio, och så håller det på till strax före tolv. Bättre att få sin skönhetssömn... hihi Imorrn blir det jobb 7-13. Blev uppringd från ett dagis idag, jobb för
resten av veckan men fick lov att tacka nej. Jobbar redan imorrn & fre. Men bättre lycka nästa gång kanske? Dom har ringt några gånger förr men har alltd varit inbokad på annat då tyvärr så har aldrig hunnit med att vara där. Men nån gång så...! :) Blev även uppringd från "mitt" dagis, så har fått en halvdag där, dom hörde oxå om fredag men som sagt e redan bokad då. Ska ut på ännu ett dyngspass från fre morron till lörd morron.



Näe dax att sussa, eller lägga mig i sängen iaf. Mina ögonlock är tuuuunga så lika bra att passa på & lägga sig då.

Kram & natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar