tisdag 26 januari 2010

Morrn morrn

Sitter & försöker vakna till liv nu. Varit vaken en stund men ack så svårt det var idag att liksom bli människa.... Somnade rätt så tidigt (tolv) men har framåt morronkvisten drömt så många & jobbiga drömmar. Kommer inte ihåg dom nu, men usch vad jag drömmer skumt nu för tiden. Hoppas det ger med sig innan veckans slut. För som jag skrivit tidigare så är allt förhoppiningsvis klart då... hihi

Ska ta & piffa mig nu sen ta en prom med voff. Tänkte att jag går & så får Mackan hämta upp mig & Figo efter vägen. Ska ut på Gärsholmen & hämta upp svärfar oxå, så då får Figo vara kvar där i deras hundgård medans vi far & besiktar huset. Känns spännande, har ingen aning hur en husbesiktning går till väga inte heller hus lång tid den tar. Vet bara att den kostar en hel del pengar (6800:-) men då ska det väl bli riktigt gjort oxå... Hoppas vi!

Näe lite spackel runt ögonen så ser man snart ut som en människa igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar