måndag 25 januari 2010

Här igen



Kvällsprom avklarad. Skönt med luft. Har inte varit ute å prommat på en par dar men nu e febern borta så nu är det bara ut & promma & röra på sig igen. Lovely! :)
Sitter & funderar lite på vad man kan tänkas fråga imorrn på hus-besiktningen. Har jue ingen aning om sånt där jag, inte älskling heller. Så tur att svärfar e med som kan hus... :) Snickare som han är vet han lite om hus, ja inte så lite heller ;) Spännande att få se huset igen oxå, hoppas allt känns lika "rätt". Tänk om vi kommer in i morrn & allt bara känns fel? haha LÄR jue inte hända! Men som sagt nu lär man kika på lite andra saker än sist vi var där...

*Hundmaten vi köpte idag har bild på en Figo-hund :)

Lite spänt inför imorrn är jag. Förhoppningsvis kommer jag hem med lite bilder oxå, så kanske lägger jag ut en... Får se vad ägarna säger om jag får fota lite. Så vi har lite att kika på & drömma om tills vi får flytta in.
Ska även jobba imorrn, kvällspass 16-21.30 Bra för att skingra tankarna om huset. Lär jue tänka ännu mer på huset efter att ha varit dit imorrn.
Nu ska jag kiak lite på teven inna det blir dags att försöka sova. Upp sju imorrn :)
Kram & natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar