tisdag 26 januari 2010

fortsättning bilder...

SovLite dumt men går bara att lägga till fem bilder/inlägg... Kanske nån inställning oxå men inget jag kan mig på... Lite fler bilder från huset iaf... Hoppas jag ite får ångra att jag lägger ut dom nu då... Men förhoppningsvis så e allt klart imorrn. Bara vårt radhus som ska bort. Dom som tittade i helgen & hade bestämt sig för att köpa fick inte igenom med banken.
Så nu ska jag annonsera ut ikväll efter jobbet. Var & pratade med en granne & hon visste två som gärna ville go här så hon skulle ringa dom. Hoppas det löser sig med att få bort radhuset... Uscha får magsår av allt det här... :/
Jaja iaf, här kommer fler bilder...
Från köket & in till matrummet :)

Stort härligt luftigt matrum :) Min drömrums indelning av hus. Och förhoppningsvis får vi bo där... Från matrummet & in till tvrummet
Klädkammare

Här ska vi lägga golv över planken & så måla vitt. Byta fönster såsmåningom oxå...


Hallen uppe

Som ni ser lite mer att göra på övervåningen. Ska målas paneler först & främst. Resten får vi ta eftersom...

Sovrummet

Blir en ny fondvägg & måla panelerna. Sen får även det tas eftersom :)

Näe måste springa iväg & jobba nu.

Höres sen!





2 kommentarer:

  1. Ni kommer få det jättemysigt där! Kul att se bilder :)

    Du ska se att allt kommer ordna sig så du behöver inte få magsår!

    SvaraRadera
  2. Åhh vad spännande ..ska bli så himla kul att få se irl :)

    SvaraRadera