onsdag 27 januari 2010

Husannons

Lagt ut radhuset på blocket, sitter & väntar på att det ska komma ut... Fast får nog ge mig med väntande & kolla imorrn bitt. Var till grannen idag & surrade igen & hon visste en par intresserade. En ringde faktiskt ikväll, men av personliga skäl måste han avvakta. Så därför annonserar vi ut. Hoppas nu vi blir av med huset, så vi kan köpa andra huset :)

Jobbdagen började SKIT! Körde fast när jag skulle till en vårdtagare. Skulle upp för en lång brant backe, halvvägs möter jag en stor taxibuss & vägen är så smal att det inte går att mötas. Vad göra? Bara att backa & försöka svänga undan så att taxin för köra förbi. Hamnade för långt ut i lössnön på ett ställe där jag trodde vi kunde mötas så jag satt fast med bägge högerhjulen. *suck* Men efter att både fått hjälp av en kollega & en snäll granne som hade en bil med fyrhjulsdrift så kom jag upp. Ca en timma efter jag körde fast var jag uppe på vägen igen, försenad till tusen... Svettig & helt slut var jag efter att ha handgrävt fram bilen tre gånger & försökt putta på. Så blev en häktiskt em/kväll med en snabblunch på 10 min. Men kvällen gick undan i rasande fart. Känner att jag har ont i kroppen nu, sträckte mig lite när jag försökte putta upp bilen. Men men sånt som händer...

Nu är iaf arb passet slu, sparktur med Figo gjord & jag har satt ut annonsen på huset på Blocket, druckit varm choklad ;)
Ska försöka sova nu. Imorrn ja eller snarare idag ska vi till Mäklaren & skriva hus kontrakt :)

Kram & natti natti
Blev en spark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar