fredag 29 januari 2010

...

Att jag ALDRIG lär mig, går på samma mina jämnt när det gäller en viss person... Blir alltid lika lessen/besviken/sårad. Får lov att vara bra nu!!!!!
Mitt liv ska levas med människor som bryr sig om varandra. Bättre att utesluta dom som bara tillför negativa energier & omge sig med människor som man mår bra av att umgås med.
Har försök med det men tydligen misslyckats lite. Men nu ska jag bli starkare & tänka på mig själv mer & inte alltid alla andra. Och omge mig med människor som bryr som om mig på samma vis som jag bryr mig om dom. Lättare sagt än gjort, eller som i detta fall -lättare skrivet än gjort.
Men det får bli mitt mål för 2010!!!!

Ska ta & bege mig till sängen nu. Försöka sova, men efter tårar brukar en skön sömn infalla. ;)

Ps fortfarande inga news om bebben.... :/ jag väntar med spänning....
Kram & natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar