onsdag 20 januari 2010

Kväll


Nerverna har börjat att lugna ner sig & inatt kan jag kanske för första natten sen förra veckan sova en god natts sömn. Har verkligen INTE sovit bra, drömt massa konstigt i mina drömmar...
Men på tisdag e nog det mesta klart, och iallafall så e huset borttaget från internet så ingen fler kan iaf komma in & buda. Men kan jue ändå hända nå´t innan dess, så firar inte riktigt än... ;) Bara lite har vi firat. Hade en en inbokad träff hos Thess & Jonas idag efter jag slutat jobba, så blev lite försenad dit. Men köpte hem köpmat & gofika att fira med. hihi Å såklart fick vi fira dom oxå till lilla Alice som e född den 9 januari. ojoj vilken söt tös. Så dubbelt firande e aldrig fel ;)
Och så har jag surrat järnet i telen... Gissa om vad???? ;)
Tack alla för alla telefonsamtal & sms :)

Har nyss färgat håret (mörkbrunt) & så har jag förberett en konsumpaj att ta med & bjussa på på jobbet imorrn. Ska vara på "mitt" dagis... Så verkligen skoj att få bjussa på lite gofika för att fira. Messade en par i personalen om att husköpet gått igenom så dom ringde upp & grattade. Kul! Ibland känns det trist att inte vara anställd, ha arbetskamrater å så. Men känner mig hemma på dagiset, där kan man vara sig själv så kändes så roligt när dom ringde å grattade & skickade mess :) Och igen tack alla mina fina vänner för alla glada sms :)

Näe om jag skulle försöka sova lite


Kram & natti

1 kommentar:

  1. Ja det var verkligen jättekul att ni "fick" huset! Ser fram emot att komma på besök fram över våren/sommaren :))

    Men jag hoppas vi hinner ses innan dess också!

    Kram

    SvaraRadera