fredag 22 januari 2010

Äntligen kväll

Natten som var har varit orolig. Sov som vanligt inte många timmar, och drömde otroligt otäcka mardrömmar. Nu minns jag inte vad det var men handlade om oron att inte få det här radhuset sålt. Usch! Tänk om vi inte får det sålt :( Men inte tänka så! Ska tänka positivt.
Och en sak som är positiv är att vi ska ha en liten visning imorrn kl två för eventuelle spekulanter :) Känns spännande. Hoppas det kan vara av intresse, så behöver vi inte annonsera ut det... Vore jue bara såååå bra.

Annars har min dag/kväll bestått av att arbeta. När jag stod i duschen imorse vid halvsju ringer telen, hemtjänsten som inte har nån att ta ut. Fast jag kunde jue inte för skulle redan jobba på dagis till fyra. Sen ringer chefen där på hemtjänsten & frågar om jag kan tänka mig jobba från fyra till halvtio. Visst! Pengar blir det & var ändå rätt så lungt på dagis idag. Ganska så lite barn, & så hade jag vilan oxå. Så fick halvslummra en timma. Var jue bara hur skönt som helst.
Blev lite mer sprutt på kvällen när jag jobbade på hemtjänsten. Hann precis bara kasta i mig maten. Men hann jue äta iaf! ;)
Surfat runt lite nu på nätet, å så såg jag utröstningen av Let´s dance.
Dax att sussa, imorrn väntar en massa skojigheter :)

Först lite städning så vi kan visa upp radhuset vårt, sen blir det tjejkväll. Om nu min förkylning inte blivit värre... Tjock i halsen nu & lite halvfebrig & täppt i näsan. Men med förhoppningsvis en god natts sömn så e jag piggelin imorrn :)

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar