torsdag 21 januari 2010

Julfint ;)

Jo ni läste rätt... Julfint!!!!!
haha kom på att jag tidigare hade tänkt lägga in lite bilder med hur det såg ut här med mitt julpynt. haha kom på det nu när jag la in bilder från huset...
Så hmm här kommer det, liiiite väl sent då. Men så här hade vi det under julen iaf ;)

Bardisken blev hemvist för många av mina tomtar;) Ingen drinkning under julen vid disken... ;)


Hittade en jättefin ljusslinga på Rusta jag fick lov att köpa. Tycker den lyste upp så fint vår "öppning". Hmm ni ser jag har MYCKET jul. hihi



Även på toan blev det lite pyntat ;)




Öppningen sedd från tvrummet :) Jul överallt, bara Zixten som inte ärjuldekorerad. Älskar vår röda slinga runt dörren/öppningen. Riktigt juligt blir det av den.


Mitt tomteland :)
Såklart vårt tomteland men det är jag som tar fram/bort alla tomtar & mitt intresse så därför skriver jag mitt. Jag e glad att Mackan e så pass snäll att jag får drälla fram alla tomtar & pynt & julgardiner i alla fönster, stakar, stjärnor, glitter & andra attiraljer som gör julen... haha Tur jag hittade en snäll karl! :)


Ja så såg det ur hos oss julen -09 :)






1 kommentar: