torsdag 3 december 2009

Torsdag

Känns mycket bättre nu iaf i förkylningen, eller snorandet... ;)
Och superskönt för fick nyss mess om avbokat arbpass imorrn, så det löste sig. Då blir det även att jag jobbar på dagis imorrn. Och sen så har dom inga vikarier heller att ta ut. En till i personalen e sjuk idag, på sidan där jag arbetar idag. Men fanns ingen vikarie att ringa ut så den som skulle gå hem ett stannar kvar istället. Får klara oss på två idag, men går nog fint d!
Kallt har det blivit oxå- tog mina varma typ skoterkängor imorse. Tänkte att det är lika bra för blir jue ute med barnen oxå över en timma. Varmt & skönt om fossingarna.

Va in på min vikariesida nu på internet & skyndade mig att ta bort tillgängligheten för imorrn. Så jag inte skulle hinna få en ny bokning från nå´t annat ställe. Passade samtidigt på att ta bort min tillgänglighet för julen... Har jobbat de senaste årens juldagar så iår kände jag att NÄE ska vara lite ledig. Eftersom jag ännu inte hade fått nåt arbetspass för juldagarna kan jag lika gärna vara ledig. Verkar bli så mycket jobb nu innan jul ändå. Och guu så skönt att kunna sova ut på julmornarna kliva upp, se nån film på teven på dan & bara mysa. Bra beslut av mig själv! ;) Mackan är oxå ledig så då får vi några lugn & ro dagar där. *myyyyys*

Ska kika lite till nu på nätet & sen in till "vilddjuren" igen... ;)

3 kommentarer:

  1. Klart du ska vara ledig över jul om du kan! Det tycker jag också är en del av själva julstämningen, att man kan vara hemma tillsammans och bara njuta och mysa!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du gjorde rätt i som tog bort tillgängligheten över juldagarna, duktig kicka :)
    Kanske vi skulle planera in nån spelkväll mellan jul och nyår? för då ska tomas oxå vara ledig :)
    Lite spel, julgötta och kanske lite glögg hihi lät inte så tokigt va?! :)

    Ha det så bra på jobbet!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Erica: Ja det känns underbart skönt minsann. Slippa stressa upp & iväg för att jobbat. Tror inte jag kommer nå´t den här helgen e endast ledis lördag så behöver pyssla hemma då.

    Ramona: Ja men det borde vi väl kunna få till tycker jag... Bra idé! :)

    Kram på er! :)

    SvaraRadera