fredag 4 december 2009

Fredag

Sitter & har lunchrast nu, jobbar på dagis även idag. Lite barn så vi har haft det relativt lungt & skönt! :o) Men märks ändå att det är fredag, trötta barn... (läs griniga...)
Idag jobbar jag till fyra, vilket känns jäkligt nice en fredag å allt. Älskling skulle till Kfors efter jobbet, ska höra om han ev kan köpa med nå käk därifrån. Skönt att slippa laga mat en dag .

Blev inte mycket gjort hemma igår. Lite plocka bara & så kom Maddis & klippte Mackan. Så nu e han fin igen. Rakat sig har han oxå gjort. Hade sparat skägget runt munnen nu ett tag. Visst passade han i det, men skönare när det e rakat & fint runt munnen. ;) Inte lika stickigt...! haha
Började eller rättare sagt fortsatte att se en film när jag lagt mig men såg kanske en kvart... Somnade till, vaknade efter en stund & la bort datorn. Lyx att kunna se film ändå i sovrummet. För en teve kommer aldrig in dit. Men man kan fuska ibland & ta med datorn...

Ska ner till Ramona sen & se Idol där. Trevligt sällskap & så lite surr, bra sätt att avsluta arbetsveckan. Ja de e jue inte riktigt slut, jobbar söndag oxå. Men det gills liksom inte.
Verkar få lite ledigt till veckan, ja eller iaf som det ser ut än så länge. Har bara måndagen inplanerat för jobb. Så tänkte göra klart julbaket då & så ska vi även få middagsfrämmande :) Lördagen e inbokad för vår pysselklubb-en heldag med tunnbrödsbakning i en bagarstuga, köpa lite käk & sen avsluta kvällen med en massa spelande. Ska bli så skoj! :) Och såklart ska det drickas massor av glögg (modell stark... )

Tydligen så måste jag sammankalla ett styrelsemöte nu oxå, sitter jue som ordförande i vår bostadsrättsförening. Så det måste oxå bli en kväll till veckan. Ska se om dom andra kan på måndagkväll, skulle passa mig iaf bra. Ska kila över till dom andra när jag slutat jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar