måndag 30 november 2009

Äntligen

så har vi oxå adventsfint hemma. Satte upp gardinerna ikväll efter vi käkat middag. Och lite pynt såklart! Bara gardinerna i teverummet kvar men dom väntar jag med nån vecka, eller till helgen. Blir så väldans juligt med bara röda panelgardiner.

hihi myyyys verkligen med att det börjar gå mot jul.
Jobb igen imorrn även då på dagis, 7.30-16. Sen får jag trevligt besök. R skulle komma förbi, hämta sina beställda varor. Och så lär vi nog surra bort några timmar kanske? Vem vet? ;)

Ska försöka se klart en film som vi började se på lördag kväll, då såg jag kanske en kvart... haha Får se om jag hinner längre nu.

Kram & natti natti

2 kommentarer:

  1. Är du ledig något i helgen? I så fall får du gärna komma och hälsa på om du har tid och lust!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åååå hade varit skoj. Ledig endast lördag denna vecka så får se hur mycket ork jag har. Å så e jag förkyld IGEN... *suck* Inte bra med dagisjobb... :/
    Hörs nå´t närmare helgen
    kram

    SvaraRadera