söndag 29 november 2009

1:a Advent

Å jag har inte hunnit med att få upp adventsfint här hemma. Men det står på dagens schema. Dan gick så fort igår... Hann iaf med städningen hemma. Fick jue som sagt lov att spendera en par timmar hos brorsan & Carro med deras nya söta lilla valp. Sen städade vi snabbt hemma & vid sex for vi till Slåa till Mallan & Björn. For & hämtade pizza från Kalles som Mallan bjöd på. En trevlig kväll, och Mallan ställde upp & schafade så jag drack en par cider oxå! :) hihi
Kom hem strax före tolv. Körde igång en film på lappen men jag somnade typ efter tio minuter... haha

Nu ska det adventspiffas iaf här hemma! Och poppas julmusik.
Gillar ni julmusik kan jag tipsa om att på sr.se har dom olika web-radioprogram. Och nu har dom kört igång två olika med enbart julmusik! Me like!!!! :) Så nu ska jag logga in där & köra julmusik resten av dan... :)
Mackan ska ut & sätta upp våra utebelysningar. Vi ligger efter... grannarna e redan klara...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar