lördag 7 november 2009

Förkyld

Ja som rubriken visar så har jag blivit superförkyld. Kommit eftersom under natten & när jag vaknade så var jag igentäppt i näsan, feber & allmänt öm i kroppen. Förkyld!
Likabra så blir det bortgjort fort. Hoppas det inte blir en långdragen förkylning. Mamma blev sjukskriven två veckor från jobbet pga förkylning men det var inte svinis. Kan det här vara svinis? Visar sig väl isåfall.
Så idag blir det soffläge, trist! Men lite gomat ska vi väl få till ikväll ändå! Men Birsta blir nog kanske inte av imorrn.

Ska kika lite på Melroce Place nu, dom visar gamla avsnitt nu på trean.

Ha en bra lördag alla!

2 kommentarer:

  1. JAG ÄLSKAR/ÄLSKADE MELROSE PLACE!!!!! haha

    Krya på dig vännen!!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Åh så pissigt, hoppas du mår bättre snart! Själv försökte jag att ta mig ut på party ikväll men det gick så där halvbra, var på en trevlig fest men sedan blev jag less i krogkön och ville hem och sova istället, haha, vilken kärring man är! Men det gör inget, känns jätteskönt nu när jag kommit hem i tid, ska fika lite och sova. Hoppas du mår bättre imorgon så du får din Ikeatripp! Om du orkar kanske vi kan höras via telen?!

    SvaraRadera