tisdag 3 november 2009

Dagis jobb

Blev ingen ledig dag idag, Eva ringde från dagis strax efter halvsju. Jag var vaken då men snoozade. Så skönt att snooza minst en gång innan man kliver upp. ;) Tänkte igår att lika bra att kliva upp före sju & förbereda. Fick iaf ligga lite längre för fick jobb indag på Rosa P från 8.30 till 17. Ja eller beroende på när barnen går hem, jag som stänger idag... Ska även jobba här hela veckan ut! Skönt att veta i förväg för flera dar :) hihi å som alltid skoj att jobba här på dagis. Full rulle hela dan. Ja inte just nu då, har en liten rast nu.

Ja blev jue ingen stickning idag, får se när vi får tid till att sticka... Vill lära mig nu!!! hihi känner mig som värsta barnet, otålig! ;) Ska gå in på Ica & se om Anneli på tygaffärn säljer strumpstickor, annars ska jag inhandla det till helgen. Verkar som det blir en Sundsvallstripp på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar