onsdag 4 november 2009

Trött dag

Tog en klådtablett igår för mina eksem var så kliiga, men kommer efter med tröttheten. blir alltid trött dan efter att jag tagit en sån. Och så har jag lunchrast nu efter att ha ätit med barnen. Det blir man bara tröttare av... Ska ta mig en stor kopp kaffe när jag rastat klart!
Fick jobberbjudande imorrn om att jobba 7.30-20.30, fast redan inbokad på dagis 6-13. Lite synd för många timmar som man får där på en gång... Hoppas dom ringer fler gånger! :)

Ikväll verkar det som att jag & Ramona ska få till en "sticknings-date" hihi. Så ÄNTLIGEN ska jag ta mina första sticknings steg ;) Får la se hur det går som... ;) Men övning brujkar jue ge färdighet...

Näe ska kika runt på lite bloggar innan jag går in till barnen igen!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar