söndag 25 oktober 2009

Söndag kväll

Denna vecka har snart oxå passerat, dax att läggas till handlingarna.
Jobbat idag tolvtimmars pass, halvnio till halvnio :) Bra med många timma rpå en gång. Men har gudars så ont i nacken. Började med värk i fredags typ bak på sänstra skuldran & började sen strama uppåt halsen, nu är det onda mitt bak på ryggen & hela nacken. Gör så ont nu att jag mår illa. Hmm önkar att jag hade haft en sån där riskudde eller vad dom heter? Sån som man värmer i mikron. Hade nog varit bra nu iaf. Hade planer på att ta ett bak, men känns alldeles för omständigt. Trött e jag oxå. Så ska ta & bege mig isäng nu & hoppas nacken e bättre imorrn. Tur jag jobbar på dagis, inte lika mycket lyft, tro´t eller ej. Men oftast är det vid blöjbyte det blir lyft på dagis, men barna kan oftast klättra själva upp på skötbordet. Ska tänka på det imorrn & inte lyfta.

Natti natti

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vad jobbigt att du får ont i nacken. Testade din pytt igår som sagt var, skönt med något som går så fort och det blev verkligen gott också!

    SvaraRadera