fredag 30 oktober 2009

Idolutröstning

Inte hunnit med att blogga nu på en par dar, fullt upp!

Igår jobb 8-16.30 på dagis, hem & bakade en Konsumpaj, 17 kom Maddis (frissan). Jag, Marina & Julia blev tillsnyggade i håret. 19 hade vi vårt första "Klubbmöte", ja hmm surrmöte får vi kalla det hädanefter. Fikade Konsumpaj & surrade järnet... Halvelva fick jag bryta upp för att hämta hem Figo, gå kvällsprom, varva ner & försöka sova. Vilket inte var det lättaste efter att ha surrat massa skräckfilmer, anden i glaset & sånt. Och jag e ensam hemma..... *ryyyys* Kändes som att jag inte var själv här i huset.... Jo tre till här (katter & voff) men har ni haft känslan av att inte vara själv? Det hade jag igår. Tur att Jennie hade jour & va uppe länge. Pratade från det att jag lämnade pappa & Evas hus & till typ ett på natten.... haha Släckte & sen tvingade jag mig själv att försöka sova. Tordes inte ligga & läsa. haha fånigt! Men hade en väldigt obehaglig känsla. Somnade iaf, & sov gott.

Imorse vaknade jag & nacken e verkligen på bättringsvägen. Men inte bra.

Jobbat 8-17.30 inne på Nybo. Mallan & jag bestämde tidigare idag att vi skulle käka ilag då bägge våras karlar e bortresta. Pizza tänkte vi beställa för att göra det enklast. Meeeen, fick mess av Eva som undrade om jag ville äta tacos med dom, så jag tiggde till mig att vi kunde komma båda två, haha Tacos har jag inte ätit på flera månader så var hur gott som helst. Tack snälla Eva att vi kunde komma bägge två, såååå mycket godare med tacos än pizza. En trevlig kväll blev det. Jag & Mallan for hem till mig vid nio & gick en sväng med voffar, som gärna ville busa lite oxå. Sötisar. Nu sitter jag nyduschad & väntar på utröstningen av Idol. Missat programmet idag, men verkar inte vara något roligt tema ikväll. Erik lät bra iaf!

Strax sova, börjar 8.30 imorrn & jobbar till 20.30. Tack igwn snälla pa, Eva & alla barnen för att Figo får vara hos er.

natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar