onsdag 28 oktober 2009

Nackspärr!!!

Nacken har då inte än börjat bli bättre. Och sämst är det på morronen efter att ha lagat hela natten så stelnar nacken till sig... Uscha! Börjar faktiskt bli lite jobbigt nu måste jag erkänna, men bara att härda ut. Förhoppningsvis så släpper det snart.


Mackan ska iväg & besikta bilen snart. Skickade med honom pengar så han skulle se om han hittar åt nån sån där riskudde/vetekudde eller vad dom nu heter...?!



Idag blir det skogsutflykt upp till grillplatsen. Ska hämta Jossan & Linda & ev Lotta ville följa med. Tur man har barn att "låna" då man inte har egna... ;) Sen skulle det med flera mammor & barn så blir nog livat uppe i skogen.

Sen ikväll väntas jobb. 16-21 på inne på boendet på Nybo. Så fullt upp idag. :)

Ska gå & fixa varmchoklad nu. Ett MÅSTE när man ska till skogs! ;)

2 kommentarer:

  1. Gulledej!!!! som tar mina virrpannor med dig så jag får lite "ledigt" och kan ägna mig åt tvätt&disk osv alldeles själv utan att bli avbruten hela tiden!!!!
    Du är bara för underbar!!!!
    Har nu massor att bju´igen för sen......

    SvaraRadera
  2. Men Eva! Ni har jue Figo OFTA!!!! Så måste ge nå´t tillbaks. Synd jag inte har så mycket tid, hade jag gärna hittat på massor av saker med barnen :)

    kram kram

    SvaraRadera