måndag 26 oktober 2009

Lunchrast

Sitter och har lunchrast nu, jobbar på dagis idag. 8-16.30, samma lika imorrn & på torsdag. Fredagen blev inställd pga lite barn. Men fick en tid istället i slutet av november. La mig tillgänglig nu för fredag så får se om det dyker upp nå´t annat jobb. Annars är det skönt att vara ledig. Och med min nacke oxå! Huga vad dålig jag har sovit inatt. Men efter en par värktabletter imorse & i ständig rörelse går det riktigt bra. Värre som nu när man sitter stilla.



Pratade nyss med Maddis & på torsdag ska hon komma & snygga till mig i håret. Nu längtas jag rejält efter en klippning. Julia (lillasyster) ville oxå klippa sig, kortare denna gången. Nu törs hon lite mer sa hon, hihi. Fast inte lika kort som mig... ;) Marina ville även hon bli klippt. Så får ha klippstuga hemma hos oss igen.



Ska gå tillbaks till barnen nu. Se om nån vaknat från vilan.

1 kommentar:

  1. Synd att jag redan har funnit min favvofrisörska,och vägrar svika henne haha för annars hade jag kommit jag oxå...för jag ser ut som HELL i huvve :(

    SvaraRadera