onsdag 28 oktober 2009

Voltaren & riskudde

Som rubriken visar så har jag bombaderat kroppen både invändigt & utanpå med medel för att bli bättre...!!! Och det har fungerat. ÄN så länge iaf. *håller tummarna* att det ska gå att sova & inte vakna stel som en pinne.
Bilen gick igenom!!!! hihi Tur d! Och Mackan hittade åt riskudde åt mig, så den ligger tryggt nu på mina axlar. Otroligt skönt. Jag kommer att ha den jämt nu. Ska ta med den på jobbet imorrn oxå!
Blev en trevlig skogstur idag. 12 barn som sprang omkring. Grillade lite & lekte lite lekar. Så en par timmar spenderades i skogen. Figo var såklart oxå med & han var alldeles slut när vi kom hem, och skitig! Tänk en massa barn & vuxna att valla. Alla sprang jue åt olika håll. Skitig var han iaf så lev dusch & föning sen. Sen lämnade jag av honom hos pappas innan jag for & jobbade. Ikväll blev det inne på Nybo, imorrn dagis igen. Passade på att fråga hon som jobbar i köket vad det blir för lunch imorrn, pölsa! Sist det var pölsa var inte dagisbarnen allt för förtjusta i det, tacka vet jag Icas pölsa... Den tycker jag är god! Hade tänkt äta det hemma imorrn, lätt att laga. Men nu blir det inte så, får frysa in den istället. Tänker då inte äta pölsa flera gånger imorrn.
Blir även klippning imorrn & sen ska vi ha vårt första "klubbmöte" oxå! hihi
Fullsmetat alltså hela dagen lång! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar