tisdag 27 oktober 2009

Tisdag

Tisdag kväll & jag har "firat" att det är lilllördag imorrn... hihi Vi tog varsin cider för en stund sen här i tevesoffan... Kanske jag sover gott med min onda nacke... Inte det roligaste direkt att ha nackspärr. Men går bra så länge man är i rörelse, värre som nu när jag suttit & tittat på teve. Gick bra under hela dan på jobbet, idag var det dagis igen. Går som sagt bra så länge jag rör mig. Fast blir mer till att vrida hela överkroppen än endast huvudet. Sen blev det middag hos svärföräldrarna. En god kyckling gryta & tårta till efterrätt. Virre hade gjort en 6 månaders tårta till lilla dottern. hihi tänk vad 6 månader går fort... :)

Imorrn blir det skogsutflykt, jag tar med mig Jossan & Linda & så kommer det flera andra med barn oxå. Får se vad som hittas på, lite grillning iaf! Kanske nån lek? Får se vad barnen e med på att göra.
Dax att lägga sig & försöka sova. Värst på natten att försöka sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar