fredag 9 oktober 2009

Fasiken

Blir ingen middags date för oss med Ramona m familj. Synd! Jobbade första passet idag på Nybo Hemtjänst, och då blev jag tillfrågad om jag kunde jobba innne på Nybo ikväll 16-21. För det fans ingen annan... hmm Jo men kände att jag helt enkelt ville säga nej då det kan va bra om jag kan fortsätta gå in & jobba där ibland. Gjorde praktik där i våras men har inte varit där sen dess, får se om jag kommer ihåg vad det var som skulle göras... Ja det löser sig nog!
Fick ett kortpass imorrn oxå fast på Nyland hemtjänst. haha skumt nu med alla hemtjänstgrupper. Blev tillfrågad om jag även kunde tänka mig att skola in på i Lugnviks Hemtjänst. Men då sa jag nej tills vidare. Delshar vi för tillfället endast en bil som vi kör med (fast tre står på gårn) och så kändes det lite drygt att behöva åka en bit. Bortskämd nu med att alla mina jobbställen ligge rpå gångavståd. Får se lite senare här i höst.

Jobbade iaf till tolv & sen hem & hämtade bilen & sen for jag ner till Ramona för att hämta henne & Isadora. Tog en liten fototripp till Gålsjö, men blåste kallt. Huvva! Blev några bilder iaf.
Nu har jag maten i ugnen så bäst jag fortsätter. Börjar jobba igen om 50 min. :)

Skit! Missar juh Idol ikväll...! Jaja smällar man får ta!

1 kommentar:

  1. Tråkigt med middagen men SUPERtrevligt med fototripp :)

    Tomas är på,angående middag på söndag!! så nu håller vi tummarna för att du inte ska bli bokad för något jobb :)
    Kram kram

    SvaraRadera