måndag 5 oktober 2009

Nattsuddar

Kan INTE sova. Fullmåne! Nedrans. Tur jag inte börjar förrs halvett, om det nu inte blir så att jag blir utringd för nån annanstans. Typiskt egentligen för jag tackade ja till en halvdag, sen har jag fått tre andra förfrågningar om att jobba. Jaja blir några timmars jobb ändå...

Ramona ditt & mitt samtal tidigare i veckan har satt igång en massa tankar... Vi måste fortsätta diskussionen... :) Ska ta & bena lite i det, kanske gör att man kan förstå vissa saker bättre.
Som vanligt många tankar som far runt i huvudet. Och att komma fram till en förståelse till varför vissa saker är som det är.

Vår stationära dator är förhoppningsvis imorrn fit for fight igen! Mackan har påbörjar installera allt idag men var för trött för att fortsätta. Jobbat tolvtimmars & sen hade vi massa folk här på middag så han orkade inte grejja så länge. Fick hjälp av broder iaf med datorn så det blev han glad åt.
Hoppas Mira-Li är vaken för vill fota lite mer bilder på henne. Har hittat åt den perfekta julklappen men måste ha lite fler bilder på lillgumman. Hon har nu hunnit bli 5 månader, guuu som tiden går. Tyckte att det var nyss vi fick veta att det skulle bli tillskott i familjen, hihi.
Bäst jag laddar kamerabatteriet.

Näe om jag skulle ta & gö som sist jag skrev. Bädda ner mig under mitt sköna duntäckte.

1 kommentar:

  1. ÅHH du är tillbaka...äntligen!!! :)
    Vi måste ABSOLUT fortsätta där vi slutade sist,och jag hoppas att jag kan vara ditt stöd i alla dessa återblickar och analyserande :) Jag tror att allt detta kommer att leda till något bra...eller rättare sagt, jag VET att det kommer att göra det :)

    O vet du vad,nu måste vi planera in en fototripp till gålsjö :) Vi måste bara hinna dit innan snön kommer!!
    Ha det bra med kidzen idag..Isadora är iaf hemma idag oxå, bättre att ha henne hemma en dag extra känner jag!!
    Kram!

    SvaraRadera