torsdag 20 augusti 2009

Sussat

Jobbade 7-12 idag. Sen hämtade jag upp Figo hos pappas, sån tur vi har som kan ha Figp där. Gult värt! Annars skulle det vara svårt att ha hund. Iofs så klarar han sig jue själv några timmar men helst inte vill jag lämna honom för ofta själv.
Tog en cykeltur med honom innan vi begav oss hemöver. Han var helt slut då vi kom hem. Fick lov att farma lite på facebook & sen la jag mig på soffan & slumrade en stund. Höll precis på att somna in när Mackan kom hem strax efter halvtre. Så när jag väl sagt hej så somnade jag hårt. Vaknade alldeles groggy, hade drömt nå´t konstigt. Gick & kikade vart min älskling var & han låg på sängen & sov. Kröp upp & la mig hos honom & höll på att skrämma livet ur honom. Han låg & sov & uppfattade aldrig att jag kom förrs jag låg på hans arm. Vaknade med värsta hjärtklappningen stackarn. Fast det förstod jag inte då för jag somnade. :) Sov vidare tills klockan var strax före sju... ojoj! Fortfarande alldeles sömndrucken så ska bara avsluta här & sen lägga mig. Hoppas John Blund innfinner sig trots att jag sovit så mycket idag.
Imorrnbitti måste jag upp tidigt trots att jag börjar jobba 12.30. För sotaren skulle komma nån gång mellan sju & åtta. *suck*
Så bäst att sussa igen.

Kram & natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar