fredag 21 augusti 2009

Fredag

Efter att sotarn for vid åtta så blev det lite fix här hemma & sen gick jag hem till Em för morronkaffe. Em´s mamma var dit med deras labrador Indra så blev hundprom sen med två voffar. Tyckte Figo var skoj. Vart att vi var ute tills strax före elva så påväg hem hämtade vi upp Em´s småttingar från dagis. Sen cyklade jag & Figo hemåt. Dusch & fix & sen jobbade jag på dagis från halvett till halvfem. Så har haft fullt upp hela dan.
Har gjort en spenatlasagne som nu är i ugnen, klar om ca tio minuter. Göttans. Och nu har jag mat för hela helgen. Husse & hund är borta i Ramsele hela helgen så nu får jag & katterna husera fritt här hemma. Fast jag jobbar dubbelpass imorrn så är inte hemma just nå´t & sönd börjar jag sju men slutar iaf tidigt. Så jobb & jobb i helgen. Måndag har jag tagit bort min tillgänglighet för känner att jag vill vara ledig en dag iaf. Blir jue sju dar arbete denna vecka även om det inte blivit just nån heldag. Men ändå alla sju dar går åt till att jobba... Tisdag har jag fått en heldag på dagis, kul kul! ;) Tänkte ta bort min tillgänglighet för nästa helg oxå, Mackan e ledig då så då kan vi hitta på nå´t. Fara å hälsa på nån kanske? Så många som vi sagt vi ska besöka men svårt när jag jobbar så mycket helger. Så får kanske bli en besökar helg. Vart vet vi inte än...
Ska kolla till lasagnen nu. Oj ja just det, har ju Farmat oxå...! haha skitspel! Fast ändå kan jag inte låta bli att fortsätta med det...Vill jue nå högsta leveln...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar