fredag 21 augusti 2009

Morrn morrn

Varit vaken en timma nu. Sitter & väntar på att sotaren ska dyka upp. Skulle komma nån gång mellan sju & åtta, så än har han iaf inte dykt upp. Vill han ska komma, eller han? Varför förutsätter man att det är en han? Kan jue lika gärna vara en kvinna, men lär jue troligtvis vara en han. Oj nu ringer det på dörrn...

Nu e jag tillbaka igen. Tog ca en kvart att få fläkt & fläktrör eller vad det nu var han rengjorde. Så visst! Det var en han!
Tydligen så bör man rengöra & så fast man bara har fläkt. Så han skruvade isär & rengjorde & sen fläktkanalen oxå. Vart tredje år bör det iaf göras rent. Så jag ska ringa om det sen, ska bara höra först vart vi ringde. Så kan jag boka så det blir gjort här hos alla vart tredje år. Är man ordförande så är man & då bestämmer jag att det ska göras...!!! hihi
Nu ska jag ta en morronprom med Figo & sen får jag se om jag lyckas sova en stund till.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar