fredag 4 september 2009

Snart kväll?

Näe inte snart kväll här på Fågelvägen inte...!!!
Självklart när kvällen närmar sig har jag massssssor av energi. Listerna är målade nu ett varv. Får sätta upp dom runt fönstret imorrn & sen måla ett varv till. Vill juh få fint oxå. Hoppas jag hinner klart innan imorrnkväll får jag visa upp resultatet för girlsen... ;)
Om en par timmar kan jag måla andra lagret med väggfärgen så tills dess blir det lite städning här hemma. Otroligt vad det blir stökigt när man håller på att renovera. Känns som det är grejjor överallt. Det duger INTE! Så nu ska här plockas undan. Fast allt som ska ut i garaget igen får stå tills imorrn. E mörkt ute nu & då vill Vera inte ut i onödan minsann. Mörkrädd??? Nähä!!!! (jooooo!!!) Men det kan lika stå & vänta tills imorrn. Ska vika tvätt nu, vi har som vanligt sparat en tvätthög. Att vi aldrig lär oss...

En uppdatering iaf om renoveringen. Om nu nån bryr sig...??? haha

2 kommentarer:

  1. Jo jag är nyfiken! Hoppas du bjuder på någon bild sedan!

    SvaraRadera
  2. Men nu var det länge sen du bloggade!! Skärpning :)

    SvaraRadera