söndag 30 augusti 2009

Kväll igen då

Jupp så ännu en dag som gått, ännu en vecka att lägga till handlingarna...
Blev inte så mycket gjort idag. En prom & sen svängde vi in till pappas för att kika på deras diskmaskin. Eftersom vi ev ska köpa en likadan fast i vitt, dom hade köpt i rostfritt. Finare med rostfritt men allt vi har i köket är vitt så då måste det bli en vit diskmaskin oxå.
Gick sen till Ica för att handla middagsmat. Då ingen av oss va särskilt inspirerad att laga nå´t avancerat så blev det en härlig söndags gourmét middag bestående av... håll i er... blodpudding, bacon lingonsylt & massor av rårivna morötter... haha värsta kockarna vi va idag. Men gott var det! ;)

Sen så har vi spelat flera omgångar med tärning & suttit & lirat Guitar Hero. Så nu värker fingrarna... haha
Lyckades iaf dammsuga & torka golven här hemma. Tvätta en par maskiner. Och städa sovrummet. Så nu ska jag strax krypa ner i vår renbäddade säng, och så luktar det så gott nu när det är nystädat. Tänk om man kunde ha den känslan varje dag. Men huga då skulle man jue inte kunna göra nå´t annat än att städa. Så det prioriteras bort... Vore jag rik hade jag nån som kom & städade varje dag. Guu så fräscht det skulle kännas hemma då... ;)

Imorrn jobbar jag kortpass. Från sju till elva. Sen drar vi till Birsta. Första prioritering är en ny diskmaskin sen har jag en halvlång lista på saker som ska inhandlas. Bla vävtapet till lilltoan & nya golvlister dit. Nu vill jag ha klart där. Få måla med färgen jag köpte för flera månader sen & så sätta upp alla grejjer jag även redan köpt dit. Så nu hoppas jag badrumsskåpet inte är slut på Ikea även den här gången.

Natti natti

2 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra på Ikea! Jag tycker att det man alltid ska ha är slut där.

    Inget nytt under solen här annars...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Typiskt att du blev sjuk nu när du bestämt dig för att vara ledig..men det brukar ju bli så då kroppen går ner i varv :( Hoppas du kryar på dig snart!!
    Kram!

    SvaraRadera