fredag 4 september 2009

Fredag

Tapeterna sitter där dom ska! ;) hihi dom föll inte ner av väggen under natten, bådar gott!!!
Har iaf målat nu det jag kunde. Färgen tog slut. Typiskt!!! Nu hoppas jag att dom kan blanda till min kulör nere på färgis. Ska fixa mig & stanna till där påväg till jobbet. Hmm tar bilen idag, heeela långa vägen till dagis. Men känner inte för att bli blöt redan innan jag börjar. Hade hoppats på sol idag, så mysigt att vara ute hela eftermiddan på dagis. Verkar inte bli så idag, men man vet jue aldrig.. Kan juh klarna upp. Var så skönt igår eftermiddag, ute med dagisbarnen i den härliga sensommarsolen. Eller har det blitt höst nu, är juh ändå september. Kanske borde skriva höstsol... Men träden har inte börjat skifta så mycket i färg än så jag säger sensommar... ;)

Näe fix & färgköp & jobb var det...

Ciao!

1 kommentar:

  1. Snyggt jobbat! Ha en trevlig helg. Här ska det bakas tårta till på söndag men eftersom födelsedagsbarnet går på deff så blir han utan!

    SvaraRadera