torsdag 17 september 2009

Min dag

Haft en lugn dag. Tröttheten har inte varit lika påtaglig men på nå´t sätt är det som att man har ett lock över sig, eller hur jag ska förklara det. Men helt klart bättre mot förr om dagarna, då jag varit så trött att jag bara måstat lägga mig & sova en stund i soffan. Ingen sån trötthet idag alltså.

Var ner till Ramona idag. Blev några timmars surr, fikat gott & spelat lite spel. Isadora, Ramonas dotter fyllde 5 igår så vi hade en prom inplanerad medans Isadora skulle vara på dagis, men lill gumman vart sjuk så blev en hemma dag. Så jag cyklade ner istället & blev bjuden på en massa goofika. Haha bättre det... ;) Vi spelade en par spel alla tre & utan att "fuska" vann Isadora bägge spelen. Hon brås på sin mor, ni vet "Den där Ramona" som e en hejjare på spel... ;) ajaj får nog ta & lägga in fuskstöten för att vinna mot dom där två...!

Väl hemma så spelade jag & mackan bort en partimmar med gitarrena, Guitar Hero! Käkade rester sen gårdagens kåldolms middag. Och Nej, vi hade inte gjort dom själv. Köpte frysta som bara var att steka på & koka en stund. Fast dom man gör själv e jue såklart så mycket godare. Ska höra med pappsen om vi inte snart ska ta & gö ett storkok kåldolmar.

Prommat & så duschat voff har jag gjort. Och medans jag såg Idol så hann jag med att tvätta fönstret i gästrummet & stryka & sätta upp dom nya gardinerna där.
Väntar nu bara på att Farmandet ska bli klart så ska jag ta fram hårblåsen & föna Figo. Lär ta nån timma, men ååå va fin han kommer att bli.

3 kommentarer:

  1. Haha ja "den där Ramona"´s dotter är en riktig hejjare på spel...hon slog mig i Mixmax 2!!! gånger idag haha
    Ha en trevlig kväll med lillsyrran :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoho!! Vart är du?!
    Nu har du varit osynlig för länge haha
    Hoppas allt är bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. I`M Back!!!! Datahavveri sen i lördags, fått låna en bärbar nu av Eva så nu e jag tillbaka...;)

    SvaraRadera